Ensitilaajille 10% alennus - klikkaa tästä

Niqama -Selänhoitotuoli varastotuote

4.550,00 sis. alv 24%

Suoraan varastosta – kysy saatavilla olevat varastovärit

Varasto vähissä

HELPPO JA TURVALLINEN NIQAMA Q2 -SELÄNHOITOTUOLI – heti varastoltamme!

Tiedustele varastossamme olevien heti toimitusvalmiiden tuolien värivaihtoehtoja asiakaspalvelustamme ennen tilausta. Tällä hetkellä varastoväri kuvan mukainen musta. >>

Selkäkivuista kärsivät voivat nyt omatoimisesti hoitaa ja kuntouttaa selkäänsä työpaikalla tai kotona. Ammattikäytössä tuoli antaa hoitolaitoksille odotetun mahdollisuuden suorittaa monipuolisia ja vaativiakin toimenpiteitä helposti ja tuloksekkaasti.

Q2-tuolin turvallinen venytys tapahtuu painovoiman avulla, motorisoitua laitetta kallistamalla. Kallistuskulma on enimmillään 20°. Patentoidun, lähes kitkattoman MFS (Minimun Friction System) rullaston jokainen rulla pyörii itsenäisesti. Rullaston ansiosta selän tuloksekas venytys onnistuu jo pienillä kallistuskulmilla ja hoitovaikutus kohdistuu koko selkään niskasta lantioon. Jo 5-10 minuutin hoitojakso on riittävä.

Voit käyttää tuolia milloin tahansa sinulla on hetki aikaa. Et tarvitse valmisteluja, vaatteiden vaihtoa tai avustajia. Tuolin käyttäminen ei edellytä erillistä koulutusta. Istahda vain tuoliin, kiinnitä lanneturvavyö, nojaa taakse kallistaen moottorisäätöisestä kytkimestä kummankin puolen yhtäaikaisella painalluksella laite sinulle sopivimpaan venytysasentoon. Käsikytkimet sijaitsevat molemmin puolin runkoa. Selkävaivaisenkin on helppo asettua tuoliin ja hoitoasento on miellyttävä ja rentouttava.

Yleistäen voidaan sanoa Q2-tuolin soveltuvan selän lihaskireydestä ja -spasmeista sekä välilevyn rappeutumisesta ja traumoista aiheutuvien, eri puolilla kehoa ilmenevien oireiden ja kiputilojen hoitoon ja ehkäisyyn.

HOITOALUEET:

• niskan, kaularangan ja hartia-alueen jännitystilat ja vaivat
  • iskias, noidannuoli ja muut lanneselän kiputilat
  • lonkkakivut, risti-suoliluun oireyhtymät
  • selkärangan eri tasoilla olevat, hermojuuriperäiset vaivat
  • erilaiset selän ryhtivirheet
  • Tutustu tuote-esitteeseen täällä>>

Koska selän jokaisesta nikamavälistä lähtee hermoja kehon eri osiin ja sisäelimiin, on luonnollista, että Niqama-venytyshoidolla on positiivisia vaikutuksia kehon moniin toimintoihin. Myönteisiä kokemuksia on rekisteröity vaikutuksista mm. jalkojen laskimoverenkiertoon, lymfanestekiertoon, suoliston ja sisäelinten toimintoihin. Niqama-terapian on todettu auttavan myös korvien tinnitykseen.

Lisätietoja: www.niqama.com

• Painoraja 130 kg
  • Suurin sallittu työkuorma 150 kg
  • Pituus 155 cm
  • Leveys käsitukien kohdalta 75 cm
  • Istuimen sisäleveys 44,5 cm
  • Toimintamuoto:
    – jatkuva toiminta
    – moottorilla ajoittainen käyttö: 120 s ON / 1080 s OFF
  • Käyttöjännite
    – nimellinen käyttöjännite: 230 V
    – sallittu vaihtelualue: 207 V — 253 V
  • Taajuus
    – nimellinen taajuus: 50 Hz
    – sallittu vaihtelualue: 45 Hz — 55 Hz
  • Takuu: rungon osalta 5 vuotta, moottori ja kytkimet 3 vuotta, lantiovyö ja sen lukitusmekanismi 1 vuosi.